Trött och less

Nu är jag trött och jag är less på Lillfisen. Inte så att jag hatar mitt barn men jag vill ha honom i min famn och snusa på honom istället för att knockas medvetslös av hans supersparkar och känna mig handlingsförlamad av hans storlek.
Jag är less på att behöva kämpa mig ur sängen. Less på att ständigt vara trött. Less på att känna mig som ett fläskberg. Less på allas kommentarer om att jag kommer hinna spricka innan han kommer (kom med nåt nytt va...) Less på att få ont när jag ska ut på promenader och jag är less på att Mamma och Carro tycker att jag ser ut som Jan Ivan.
Jag kan, helt utan att överdriva ens lite, säga att jag inte en enda dag har känt mig klumpig när jag väntade de andra två. Med Wille satt jag till och med i sulkyn två dagar innan han föddes. Och nu är det ett bra tag sedan jag förvandlades till valrossen.... och vi har en dryg månad kvar!!!!!!!


Kommentarer
Carro

Jag är i alla fall väldigt glad och tacksam att du är så duktig och står ut med allt detta för att ge mig en till älskling till sidekick! Kram

2011-09-22 @ 12:28:53
jossan

älskade syster. du är ju jätte vacker med din stora mage, bara du som inte ser det! Snart har du den lille i famnen och då blir det ju mysigt! Du är duktig syster! Love you <3

2011-09-22 @ 14:00:34
Hanna

Men Mickan! Du är ju vacker! Kämpa på ett tag till nu så får ni snart njuta! Kramen

2011-09-22 @ 19:31:42
Mammi

Men du är jättefin och vi är så stolt över dig. Snart är det över-:))

2011-09-26 @ 20:09:26
Stefan Falkelind

Jag säger bara att tur att man är kille. Slipper känna och få stor mage med nån som sparkar där inne.

2011-09-29 @ 17:32:16
URL: http://stefanfalkelind.com
Mikaela

Tack snälla ni, känns faktiskt lite bättre efter era fina ord. Kramar till er från oss!

Stefan- det är ju faktiskt jävligt häftigt också att kunna känna sparkarna... Mest valrosseriet som jag har problem med...

2011-09-30 @ 12:46:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0