Ni är fantastiska

Jag har verkligen de finaste vännerna och den finaste familjen man kan ha.
Jag har nog inte berättat hur mycket jag uppskattar att ni alla finns här och har funnits här under de sista apiga valross-månaderna.
Jag älskar att ni ringer bara för att. Hur ni har erbjudit er hjälp på olika sätt. Hört av er bara för att kolla att allt flyter. Dragit med mig på olika roliga, mysiga och konstiga saker.
Och era fina komplingmanger är härliga att få trots att det inte är nåt jag kan ta åt mig av speciellt mycket för tillfället.
Jag älskar er för att ni verkligen har visat vilka som finns i alla väder, alla dagar!

Mamma, pappa och Herr B, er har jag inga ord för...

/Eder Mikaela-Mickan-Valrossen-Och-Lillfisen-Larsson


Kommentarer
Herr B

Nu fick jag en tår i ögat!

Älskar dig!

2011-10-14 @ 09:04:38
URL: http://hemmamannordqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0