Stora bebisar

Har, mest som vanligt för tillfället, hängt på sjukhuset idag igen. Börjar bli dags att bestämma hur vi ska göra med förlossningen. Jag har fått valmöjligheten att sätta igång förlossningen en vecka innan beräknat datum (3 nov), mycket pga storleken på våran älskade Lillfis. Men jag har nog bestämt nu att han får välja själv vilken dag han ska titta ut, stor eller större får vara skit samma....

Appropå stora bebisar så vägde min minsta lilla syster Josefine stabila 4.5 kilo när hon föddes, och när jag och Caroline (7 och 5 år) skulle följa med pappa till BB och träffa Jossan första gången så hade vi blivit jättearga när vi såg henne och skrikit "Det där är ju ingen bebis!!!"
Jag vägde förövrigt också 4.5 kilo så jag skyller nog på mamma att jag måste klämma fram såna stora klumpar själv. Och att det bara är killar jag får klämma fram (hittills), det skyller jag på Herr B.
Stackars mig, jag är bara en helt oskyldig stackare som måste stå ut med det här. En liten oskyldig budbärare och leverantör.....


Kommentarer
Carro

du skulle haft en bäbis i min storlek...=)

2011-10-18 @ 18:31:05
Mikaela

Ja, en 2-kilos... Hade varit snuttigt det. Fast ska det skrikas som du gjorde så tar jag nog klumparna ist..:)

2011-10-18 @ 18:42:31
Carro

Mm, o jag tror att superalbin kommer bli en grym ny sidekick till mig, wille o budda...jag känner det på mig

2011-10-19 @ 07:58:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0