Städat och kastat

Idag har jag varit produktiv ska ni veta. Och jag har röjt ska ni veta. Och jag har rensat ska ni veta. Och jag har slängt ska ni veta.
Det började bara med att jag skulle plocka upp leksaker på grabbarnas rum. Det utvecklades till att jag tog fram en sopkasse och började kasta överflödigt skit, skräp och avdankade leksaker. Och hej vad härligt att rensa bort överflödet av alla leksaker dom har.
Sen skickade jag Herr B att hämta in kartongerna med barnkläder. Så nu har jag tagit fram Lillfisens kläder och lagt in dom i lådor. Och just nu känner jag att han är välkommen fram.
Gissa hur gammal och orörlig man känner sig efter att ha suttit på ett golv i timmar och klämt en bebisvalross mellan sig själv och golvet....
Kan säga att jag lämnar inte soffan många gånger innan det är dags att lämna den för sängen ikväll. Kanske för ett toabesök. Men bara kanske....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0