oj Oj Oj

Igår när jag tömde brevlådan höll jag på att skita på mig. Ett brev till mig från Östersunds Tingsrätt!!!
Oj vad jag funderade på vad jag nu hade gjort för fel innan jag vågade öppna det.
För att om inte ha landets största mage eller landets största godis och Dr Pepper-konsumtion är straffbart så kunde jag inte komma på vad jag skulle kunna vara för brottsling.
Jag började lugna ner mig lite mer när jag kom på att om jag själv gjort nåt mer än ordinarie vardagsfel så borde jag kanske ha hört av konstaplarna med ett hembesök och lite fika...
Så jag öppnade brevet och fick se att jag är kallad som vittne till en händelse i sommras. Detta ska ske i snurran då Lillfisen är beräknad så om jag kan dyka upp återstår att se. Ringde iaf och fick beviljad frånvaro om Lillfisen skulle komma just då.
Dom är schyssta på Östersunds Tingsrätt....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0