Halva dagen fredag

Nu har jag; Sovit klart för idag. Jag har städat övervåningen. Linus natt-olycka ligger i tvättmaskinen. Jag har ätit lunch.
Jag planerar för; Ett ICA-besök. Hämta grabbarna om en timme och 15 minuter, på pricken. Ta reda på tvätten. Städa nedervåningen.
Det sistnämda oroar jag mig för lite, det är så sjukt att säga, men jag tycker det är jobbigt att dammsuga! Detta vittnar antagligen om att jag kan vara Sveriges, iaf Krokoms Kommuns, mest otränade valross... Och det värsta är, och det här tar verkligen emot att delge er, jag får ont i låren!
Jag, Mickan-Mikaela-Valrossen-Larsson får ont i låren av att dammsuga!!!! Var faan tog mina muskler vägen......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0