Dygn 2

Då har Lillfisen precis hunnit fylla två dygn som snart ska firas med PKU-prov på en 48e levnadstimmen.
 Det andra dygnet blev kanske inte det bättre av dom två, lite väl mycket gråt så länge det inte var mat inblandat. Men å andra sidan, vem f*n känner inte på det viset...?
Igår bröt jag som sagt lite samman av Bertil-Brist men hade en trevlig avslutning på kvälllen med några andra föräldrar och "Så mycket bättre".
Idag kom mina tre killar på eftermiddagen och stannade över middag och Bolibompa. Självklart följt av ett stort sammanbrott när Herr B lämnade mig och några mindre nu efter det. Det är väl det där dom kallar hormoner skulle jag tro...

Dessutom har det där som kallas Fars Dag helt försvunnit från mitt medvetande av olika själ. Har kommit på mitt ansvarslösa handlande och ringt Pappa Staffan och ursäktat mig.
Herr B fick såklart ingenting men kom med blommor till mig!!!!!! Jag har det bra jag...




Två stolta storebröder


Kommentarer
Hannah

Grattisgrattisgrattis till ännu en snygging i familjen!! Inte bara snygg utan även redan en cool kille som låg därinne och tröck bara för att få födas på årets häftigaste datum! :)

Jag saknar dom också, men misstänker att det är ett bra tag tills vi äter godis nattetid tillsammans igen. Men så fort ni kommer hem och känner er redo för besök så tänkte jag packa in Sandra i bilen och göra besök i Krokom! Du förresten, för att skryta lite, nu är det två veckor sen jag drog ner nikotin i lungorna... Bara så du vet! :)

Kram på er och Grattis igen!!

2011-11-14 @ 01:55:25
Hanna

Du har ju lite annat att tänka på än Fars dag ju. De där hormonerna, de är verkligen inte kuliga de, men du klarar det! Du har ju hanterat två fina killar innan denna. Storbröderna ser verkligen stolta ut! Idag finns ju jag på plats om du behöver nån! Bara att ringa! Kram på Er och ha det så gott!

2011-11-14 @ 07:28:26
Lena

Stort grattis från hela familjen Sunding! Så kul att det blev en 11-11-11. Sköt om er och ge lillfisen en Puss från oss.

2011-11-14 @ 14:54:53
Herr B

Jag fick ett par riktigt fina tofflor!

2011-11-15 @ 23:04:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0