Hjalmar och Saga

Jag saknar min Hjalmar nu. Det är konstigt att vara hemma ensam utan min äkta svans...
Nu är Hjalmar hos Farmor Saga och ska vara där medans vi andra intar Turkland.
Om ni bara visste hur bra vi har det som har Saga, hon tar hand om ungar och katter åt oss så fort det behövs. Hade vi haft en giraff så hade hon nog tagit den under henns vingar också om vi bad henne....

Hipp hurra för alla som har en farmor Saga i sina liv!!!


Jag och min älskade "svans"


Hjalmar och Sagas katt Larsson. Inte bästisar ännu, men garanterat snart så....


Kommentarer
Anna Adolfsson

Usch, läste precis om en man som ÖP skrivit om i glada ordalag, men som nu visar sig vara en gruppvåldtäktsman - boendes i Krokom!



http://politisktinkorrekt.info/2011/05/04/fangelse-for-tva-man-som-valdtog-kvinna/



http://op.se/krokom/1.2746201--barnen-ska-ha-pennor-i-handerna-inte-kalasjnikovs-

2011-05-04 @ 17:45:18
Farmor

När ska Du köpa giraffen? Farmor

2011-05-06 @ 00:47:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0