Carro och Andreas Larsson Larsson

Kameran på plats efter lite tjuvhåll och jag kan bjuda på lite bilder från Carro och Andreas bröllop.

Kan kan inte annat än att tänka på Lotta Engbergs gamla dänga "kan man gifta sig i jeans, ja det kan väl passa bra bara kärleken är rätt och riktig..." För den kan vi väl alla va..?!
Hade jag kunnat sjunga utan att skrämma iväg folk och haft lite Jäger innför västen så hade jag nog gett dem ett nummer. Nu är verkligheten så att folk blir skrämda och och Lillfisen förbjuder Jäger så jag höll käft!



Brudparet


-Puss på dig Larsson  -Ja, puss på dig också Larsson


Med allra käraste Ololl, min egen mormor Ruth


En nöjd och glad Pappa Staffan


The bride and sidekick


Wille med momma och Carro på midsommardans


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0