Efter en helg

Efter just denna helg är jag totalslut och skulle kanske inte tacka nej till nån sorts semester...
Fredagen hade vi en jättemysig kväll med Barbro och Skip som för min och Herr B´s del slutade på akuten och för Barbro och Skip´s del slutade i en barnvaktsnatt.
Den sena delen av kvällen var planlagd till att planera lördagens pirat-kalas och tårtbak. Istället kände B´s hjärta att det var dags för ett nytt sjukhusbesök.
Vi åkte in vid 00.00, fick ett rum där vi kunde sova en timme på en smal brits innan doktorn (som förövrigt var en gammal vän till mig) kom för att meddela att 09.00 på lördag morgon kunde dom ta emot för en konvertering. Eftersom detta inte alls funkade med våra kalasplaner så lyckades vi tjata till oss en narkosläkare så att denne och våran doktor Daniel kunde skjuta Herr B under natten.
Skjuten och klar, 04.00 var vi hemma och kunde ta tag i tårtbaket.
Efter 3 timmars sömn var det dags för sista kalasfixet innan de 9 kidsen kom. Piratkalaset var som tur var populärt, nån skulle bara våga gnälla på Mickan den dan, men hur söt dom alla än är så var det vissa huvuden och öron som var helnöjda när det till slut bara återstod två barn i huset....

Jaha, då skulle jag lägga in lite bilder från helgen när jag ser att inga finns kvar i kameran.... Vad hände där liksom? Magic, magic allt är borta när man behöver det... Tacksamt.


Kommentarer
Dagge

Jag unnar dig och B lite sömn, lugn och ro nu.

2011-06-20 @ 14:23:47
Lena

Tårtan var smaskens! och sonen hade mycket roligt på kalaset. Tyvärr råkade pappa kliva på svärdet så det gick sönder till den mindre sonens förtvivlan. Men han kom på en lösning: B kanske kunde fixa en till... tack o Kram

2011-06-20 @ 21:31:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0