Dropplöst

Nu är jag lite lagom less på att vara på tjocken igen. Det är det här med pisseriet.
Konstant måste jag gå på toa för det känns som att jag håller på att pissa på mig. Väl där kommer det på din höjd 2 små ynkliga sketna droppar... Så jag avbryter då mitt toabesök och går därifrån, för att vara tillbaka för samma procedur sisådär 2 minuter senare.
Och detta är förstås lagom kul på natten när man vill sova men det är en omöjlighet att ligga still.
Så om någon numera tycker att jag ser ut som en osoven galen häxa så är det alltså sant men helt och hållet Lillfisens fel som inte ger mig min skönhetssömn...


Kommentarer
Dagge

Osoven galen häxa. Det skulle jag aldrig våga kalla nån whatsoever.

2011-06-14 @ 13:45:24
Mikaela

Du är för snäll för den här världen Dagge... Det kallar jag alla jag ser hela dagarna!

2011-06-14 @ 14:03:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0