Lite förklaringar

Om det är någon som skulle bry sig så mycket att dom undrar varför det är så mycket bilder, utan text och åt helt fel håll på bloggen, så håller jag på att lära mig blogga från mobilen. Antagligen något som jag kommer att tycka är skitkul några dagar och skita fullständigt i efter dom dagarna.

Jag var och köpte en ny telefon igår, eftersom i princip alla som brukar prata med mig i min mobil gnäller på att jag inte hörs i den rosa skönheten, och då stod jag helt plötsligt med ett surfabbonemang.
Så hörs jag inte med den nya lila skönheten så är det antagligen för att jag hänger alltför mycket med gamla människor där öronen kanske inte alltid hänger med....
Och den rosa skönheten kanske får sin revansch...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0