Spelarna

Jag och Herr B är inne i en fanatisk period av kortspel. All ledig tid vi får över så spelar vi. Det är till och med så fanatiskt att vi kan spela SAMTIDIGT som vi kollar 2½ män... Vi ger alltså inte killarna och Bertha våran FULLA uppmärksamhet längre!
Och det här är ju en mysig och trevlig (eftersom jag alltid vinner) fluga som svept in på Strandvägen. Det är väl egentligen bara en bit som ibland kan irritera oss... vi är ganska begränsade i hur många spel vi kan!
Vi går runt, runt bland 500, chicago, vändtia och plump.
Nu förstår ni alltså att vi söker spel-hjälp. Finns här några likasinnade som är liiite mer varierande än oss????

Tacksam för svar!


Kommentarer
Herr B

Hon vinner inte all jämt...

2011-01-20 @ 12:26:59
Mikaela

Jooo, det gör jag väl... Kanske att du nån gång har tur... Eller förresten, jo jag vinner nog jämt..;)

2011-01-21 @ 03:11:45
Herr B

Det var väl en sanning med modifikation...

Det konstiga är att du kan "ordna" så att du har tur...

2011-01-21 @ 10:56:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0