God ensam morgon

Här sitter jag i morgon-soffan och njuter av att vara ensam ett tag.
Linus är dålig, Wille är halvdålig och Herr B njuter bara av att få ligga och gosa och ha sovmorgon med dom. Så idag blir en dag med pojkarna hemma. Två, tre stycken... får se hur många dom blir under dagen!
Själv gick jag och sussaden 22.15 igår och det var en ny, skön upplevelse. Enda pissiga med det är att man missar nattens 2½ män... Svårt val var det att göra!
Men utan den långa skönhetssömnen så hade jag aldrig fått dessa sköna, pigga morgontimmar med lite bokläsning, lite kaffe, lite blogg, lite nanny, lite poker, lite fika och lite kvalitetstid med Gunnar. Hade kunnat brodera lite också om jag hade vaknat upp med några extra händer... men nu gjorde jag inte det...


Kommentarer
Dagge

Kul att du är med ute på nätet igen;-)

2011-01-16 @ 19:46:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0