Pussförbud

Den här bilden togs igår. Tyvärr den sista i sitt slag på ett tag. Jag får inte pussa på Fisen längre....
Nu kanske ni tycker att det är lika bra eftersom bilden verkar visa en son som inte tycker om sin mor. Då vill jag bara klargöra;
1. Han skriker faktiskt inte, han bara gäspar! Helt sant.
2. Han tycker att jag lagar goda milkshakes och människor som fixar god mat tycker man ju om.
Alltså älskar han ju mig, inte tvärtom. Också säkert helt sant.


För övrigt har jag drabbats av halsont och vill inte riskera att Fisen får nån skit i hans lilla kropp, därför får pussarna ta en paus på obestämd tid.
Men jag fick pussa på magen faktiskt.... Så jag gör väl det istället


Kommentarer
Herr B

Kan försöka vara ett fissubstitut!

2011-12-05 @ 14:09:32
URL: http://hemmamannordqvist.blogg.se/
Mikaela

Försöka går ju.....

2011-12-05 @ 14:17:10
Herr B

Ja det ska jag!

2011-12-05 @ 14:27:34
URL: http://hemmamannordqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0