Nu är allt igång igen

Nu har vi lämnat våran kära på operation. Vi fick följa med ner till utanför operationsrummet och säga hej då men vi fick inte stanna och se operationen. De håller hårt på regler här...
Så just nu ligger han på "bordet" och beräknas vara klar vid 13-14 snåret. Jag är inte riktigt lika nervös denna gången som förra men ändå, fan vad jobbig det är.

Nu ska jag och Lillfisen äta frukost på hotellet och sen tror jag att vi ska vila en stund, fly verkligheten för ett tag!
Osså ska jag ringa Carro som ska operera knät idag. Det är mycket med de trasiga...


Förberedelser innan operationen


I hiss-transporten. Nyrakad och ren...


Kommentarer
Hanna

Hej!

Ja, det är alltid jobbigt när de vi bryr oss som mest om ska genomgå något liknande, något man inte rår över eller kan påverka. Det kommer gå kanoners! Det ser ju inte ut att gå någon nöd på Er där uppe. Kram på Er och lycka till. Och du, det kan ibland vara bättre med en utländsk läkare, jag tror att de många gånger har genomfört saker som man inte gör så ofta här i Sverige, för vi har bättre utrustning etc. Jag vet att Bertil är i goda händer!

2011-12-20 @ 10:28:40
Dagge

Ser detta nu först. Mina tankar till er.

2011-12-20 @ 16:54:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0