Osis

Herre min skapare (eller hur man säger det på ett finare sätt än med svärord) vad det regnar. Det liksom vräker ner. Kan kanske tänkas att det är lite lokalt, liksom bara på Strandvägen, men nåt får mig att tro att några fler gator är drabbade.
Det var lite synd det här med regnet just idag när jag tänkte gå ut och rensa av några av de bärbuskar som jag inte har tagit tag i än.
Också hade jag tänkt olja utemöblerna, gräva bort en stor jordhög, klippa gräset, måla en snutt på huset, rensa ogräs och beskära buskarna.
Jäkla otur att det skulle regna så just idag.....


Kommentarer
Herr B

Tur att Macgyver finns!

2011-08-16 @ 10:16:27
Mikaela

Hann inte med det idag... Det är så mycket som ska göras ver du...

2011-08-16 @ 14:36:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0