I valet och kvalet

OjOjOj idag har jag riktiga problem att fundera över. Det är premiär på Blixten 2 (en barnfilm om bilar som går varm här hemma) nu och jag tänkte ta med Wille och se den imorgon. Funderingen är över om jag ska ta med Linus och Herr B också? Herr B ska inte vara några större problem att ha med i en biosalong, men Linus däremot är jag lite fundersam över att ha med.
Jag slog till med en plus och minus-lista för att se om det gick att bli lite klokare;

PLUSSIDAN-
Han skulle bli jätteglad om han också fick följa med
Han skulle tycka om att äta biogodis

MINUSSIDAN-
Föräldrarna (jag och B) skulle ganska snart bli tokiga när han, gissningsvis en halvtimme in i filmen, börjar
- prata HÖGT
- prata med de andra som ska försöka se filmen
- ska upp och börja vandra omkring
- klättra på stolarna
- prata om bajs

En del av min lista. Och hur mycket jag än älskar att göra min lille gris glad så är jag ändå övertygad om att hans små söta valkiga ben inte pallar några timmar i en biosalong. Så just nu, lutar det åt att Herr B och Linus får roa sig på egen hand en stund imorgon...


Jodå, ibland ser han ut som en lugn och fridfull liten gosse, men skenet bedrar...


Kommentarer
Carro

"Du kan va en bajskorv" Kan väl va härligt att höra mitt i filmen?? =)

2011-08-06 @ 21:11:48
Mikaela

Ja, dom skulle säkert jubla...

2011-08-07 @ 13:40:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0