En stor Lillfisen

MVC-besöket gick bra igår, Lillfisen växer och blir större. För att citera min barnmorska "det är mycket bebis här inne"....
Så då var det väl kört att få en liten bebis den här gången också. Både Wille och Linus vägde 4,5 kilo när de föddes och sannolikheten att Lillfisen ska vara mindre än så är inte riktigt jättestor...
Vi har ju aldrig till våra barn kunnat använda de minsta storlekarna kläder eller blöjor och det finns nog ingen anledning att skaffa det den här gången heller.
HAH till er alla (i princip alla jag möter) som hela tiden kommenterar hur stor jag är. Det är faktiskt Lillfisen som tar sin plats och inget annat!!!

Och förresten är det bara hårdingar som klämmer fram såna här klumpar.....


Kommentarer
Anonym

Kapp du och jag..

2011-08-23 @ 20:58:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0