Det är synd om Mickan idag

Magsjuka... Jag kan i ärlighetens namn inte komma ihåg att jag någonsin har varit magsjuk. Mamma? Pappa? har jag det???
Hur som helst, NU har jag det. Och fy vad det är synd om mig.
Jag kan inre röra mig för då bubblar det runt, jag kan inte äta för då kommer allt upp och till råga på allt är jag helt ensam... Herr B prioterade jobb istället för att vara min passupp idag... Jag kan inte förstå vilka konstiga prioriteringar folk är kapabla till...

Så nu funderar jag över vem av mina läsare som mest glider runt på dagarna?! Vem känner sig mer än manad att komma och vara den spy-sjuk liten flickas egna vårdare?
Om jag orkar så kan vi spela Yatzy.......


Kommentarer
Dagge

Stackars Askungen! Krya på dig.

2011-04-11 @ 16:08:32
A M

Jag är nog den som glider runt mest... Men samtidigt är jag ju nojig för att bli sjuk, så jag passar nog på att torka spya! Däremot vill jag träffas när du är frisk! Och så vill jag vara barnvakt, så du och B kan väl planera in att lämna huset så kommer jag och vaktar kidsen! Kram!

2011-04-11 @ 16:26:12
Herr B

Jag prioriterar inte bara jobb, helst skulle jag vara ute och leka med min nya alldeles jättefina present jag fått av min underbart snälla Hemmafru, och mina söner.

2011-04-11 @ 19:16:54
Mikaela

Dagge- Thank U



Miel- Din lilla glidare... nog tycker jag att du kan prova på att leva lite farligt iband..;)

Middag nästa vecka väl?!



Kramar till er alla!!!

2011-04-12 @ 11:14:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0