Vi var där igen!

Men nu är jag tillbaka i tjänst igen! Tvvärr så tillbringades även gårdagen på sjukan. Herr B har nu gjort två elkonverteringar på tre dagar. Inte illa pinkat!
Roligast under gårdagen var dock att se narkosläkarens (samma läkare som i fredgas) min när han såg att det var Herr B som var där igen.
Näst roligast var att vi igår vart behandlade som kungligheter på sjukan. Gnällde jag i fredags så ska jag rosa sjuksyrrorna från igår (förutom ett bittert misstag). De två manliga läkarna gjorde också sitt jobb på ett snyggt och effektivt sätt...

Ändå känns det lite konstigt att man kan komma in på akuten, sövas ned, få elchocker genom kroppen, vakna, för att sedan traska ut genom portarna en halvtimme, timme senare...
Det känns... märkligt på nåt sätt!


Kommentarer
Dagge

Elström är fina grejer de! Det borde man kunna sälja.

2010-09-13 @ 10:21:53
Mikaela

Yupp, och vi skulla vara först att köpa! Läkaren tyckte ju att jag hade sett proceduren så pass mycket nu att vi borde ha en egen hemma som jag kunde köra. Ett Två Tre Poff!!!

2010-09-13 @ 12:39:02
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0