Skitliv del II

Idag får det bli en dag i storegots tecken... Kanske dra täcket över huvet för hela dagen, göra alla en tjänst och låta er slippa se skiten.
Osäker på om jag ens har ork eller lust att träna, morgonpasset är iaf bara att glömma.
Också skulle jag behöva godis eller kanske piggelinglass för min överlevnads skull, men då måste jag ju visa mig utanför dörren för att klara av att ta mig till godis/glass-handlar-stället och det känns väldigt uteslutet.
Osså var det ju den där doktorn igår som fortfarande gör mig förbannad. Ett vidrigt, okompetent, osocialt, okänsligt, osympatiskt fult misstag till kärring som ägnar sig åt gissningalekar och inte har den blekaste om vad hon sysslar med. Kanske inte så konstigt att hon hamnat på hälsocentralen i Krokom, nånstans måste väl även skiten placeras ut.

Vill ni nu inte vill ägna eran dag åt att bli på pisshumör så föreslår jag att ni inte tittar in här något mer idag.
This wont be pretty...

Buhuu, jävla skitliv...



Kommentarer
Herr B

Piggelin och polly levererat...

2010-09-08 @ 13:04:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0