Nu är det inte många timmar kvar...

... tills det blir lugnt på gator och torg och man kan läsa tidningen med nyheter (som inte rör valet) igen...
Ja, jag röstade. Herr B var så stolt över mig! Sen är det en annan femma om partiet "Mickan for the power" vinner eller inte... Kanske att det kan bli svårt att vinna då jag gissar att inte många vet om denna lilla gömda pärla. Men det gör inget.
Kanske längre fram i livet, när jag börjar få brist på intressen, kan jag ta tag i "Mickan for the power" ordentligt och driva Sverige stenhårt. Jag tränar ju ganska bra på Strandvägen och de verkar tycka att jag sköter mitt jobb. Bra eller dåligt spelar ingen större roll, det viktiga är ju att jag SKÖTER det!

OCH jag röstade!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0