Gårdagens tennis

Jag råkar vara medveten om ett samtal som ägde rum mellan Herr B och Hans efter matchen igår;
H- Vad var det med Mickan då, hon svor ju inte en enda gång när hon missade en boll?
B- Nä, det där får väl jag ta när hon kommer hem.
H- Jag tänkte väl det....

Men skit i dom bittergubbarna och njut av some pics. Speciellt Mickans tennis-skola i slutet

Hans klipper till...


Herr B klipper till...


Mickan är mest bara vacker....


...och utlärare av nya slag. Detta kallas balettslaget


Och det här är mellan-benen-slaget!

Uppmärksamma läsare kanske ser att alla slag som jag använder mig av innebär hopp, vilket i sin tur gör att jag blir spänstigare än andra tennisspelare. Kanske DET ska bli min nya karriär, tennis-fröken.


Kommentarer
Hanna

sv: japp=D

2010-09-07 @ 19:14:21
URL: http://hannazlife.blogg.se/
lovisa

sv: haha kan lova att det är sjukt mkt bättre än politik;)

2010-09-07 @ 19:28:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0