DAGGE!!!!!!!!!!

HJÄÄÄÄLP!!!!!!
Gunnar destroyer har klivit på tangentbordet igen och den här gången är det inget jag själv kan lösa med mitt skarpa sinne...
Allt ovanför och under är borta. Där man kan klicka för att komma till olika ställen. Just nu är jag fast på Blogg.se.
Fattar ni vad jag menar? Nån skarp hjärna som vet hur jag löser skiten? Om det är av någon betydelse vilken dator jag har så är det en svart såndär som man fäller ihop. Det står även acer på den. Modellen heter väl laptop?! Eller bärbar dator på svenska...

Dagge??? Någon???
SNÄLLA!!!!!!!


Kommentarer
Therese

Testa att trycka på F10

2010-09-07 @ 11:49:22
Mikaela

Tack Therese, men F11 hjälpte till! Kram på dig

2010-09-07 @ 17:47:46
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Dagge

Jisses! Du måste ringa om jag ska kunna hjälpa till. Jag är ute i skogen denna vecka. Riiing eller messa, närsomhelst. ;-) Förstod väl att du skulle fixa det där ändå. Gunnar...ingen Whiskas för dig.

2010-09-07 @ 18:41:34
Mikaela

Det är klart du är i skogen nu... vad tänkte jag med? Ta´t lugnt med dina björnvänner bara... Och nästa gång så ringer jag på stört!

2010-09-07 @ 18:50:03
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0