Blått, gult, rött, grönt eller rosa

Kommentarer
Postat av: Carro
"SNÄLLA MIKAELA!!!! asså du kan INTE rösta på Mona, snälla...följ resten av familjen o rösta blått"
2010-09-07 @ 15:43:10 "

Denna kommentar lämnade syster idag angånde att Mona ska få min röst för att jag tycker hon är så söt. Egentligen vill jag inte rösta alls, men Herr B tvingar mig, snackar nåt om samhällsansvar och min plikt som myndig medborgare.
Men ska man behaga syrran så ska man alltså rösta blått. Vilken färg har Mona då? Och vem har rosa? Den skulle jag nog vilja rösta på. Om hon är lika söt som Mona förstås! Eller bög, det spelar ingen roll....



Kommentarer
Carro

Hon är röd! Rött signalerar fara det vet ju du som är brandman. Du gillar ju blått, blå är en fin färg eller hur? Blått som vattnet du släcker dina bränder med. Du kan i och för sig alltid rösta blankt, blankt är bättre än Mona. Röstar du blankt visar du att du bryr dej men inte tycker att ngt parti är bra/dåligt nog för din röst. Det blir KAOS om vi ska ha en tobleroneätande yrhöna i rött som skriker alarm o fara för att sen springa på Springsteen konserter. SNÄLLA INTE MONA!!!!!

2010-09-07 @ 18:56:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0