Är detta ok?

Jag och Herr B var ju som sagt i Sundsvall i helgen. Minus barn. Det innebär att vi hade barnvakt, denna gång momma och moffa. Frågan är bara om det någonsin mer kommer att bli just momma och moffa som tar hand om våra barn igen... Frågan är också om de över huvud taget någonsin VILL ta hand om våra barn igen... Man undrar ju när de gör om de gjorde i lördags morse...
Jag fick nämligen ett MMS på den minsta klimpen där jag tyckte att något såg fel ut. Något var också fel, något var jävligt fel! Linus hade LUGG!!!!
Linus är en pojke, Linus och hans föräldrar har under en lång tid tålmodigt väntat på att hans hår ska växa och Linus med föräldrar tycker inte att Bröderna Lejonhjärta-frillan är någon snygg frilla...
Ändå så har nu min minstings efterlängtade hårväxt förvandlats till en hel-kass Lejonhjärta-kopia.

Klassas detta som shyssta puckar????


Kommentarer
pappa

Tack för hjälpen

2010-09-27 @ 20:52:40
Dagge

Andas Mickan, andas ;-)

2010-09-28 @ 10:52:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0