Nattkollen

Min älskade Wille ringde inatt när jag satt på jobbet. Han hade vaknat till och ville ringa och prata med sin lilla mammi. Det vart ett långt samtal, mest om lego. I princip bara om lego!
Vi var tvungen att bryta samtalet ett tag då en gäst kom. Jag gick och hjälpte gästen och kom sedan tillbaka i samtalet med Wille. Givetvis så var han ju tvungen att veta vad jag hade gjort, så han frågade;
"Var det en person eller en tjuv som kom?" Jag svarade att det var en gäst som ville ha hjälp. "Vad bra, då behöver jag inte ringa polisen".

Det är tur att jag har Wille som ringer och kollar läget med Mammi ibland....


Min älskade räddare i nöden....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0