Mickan the medmänniska

Idag ska jag vara fin, vänlig och givmild mot mänskligheten.
Vi har här i Östersund fått ett stort antal flyktingfamiljer som bor på gamla F4. För er som inte har haft vett att bosätta er i Östersund och därmed antagligen inte heller läser någon av våra lokalblaskor kan jag meddela att dessa stackars människor har kommit hit och blivit hotade av några, med största sannolikhet, misslyckade IQ-befriade svennar.
Flyktingarna har alltså kommit hit, för att mötas av nya hot och utan ägodelar. Så när Caroline frågade om jag kunde rota fram varma barn och bebiskläder, nappflaskor, filtar och annat jag vill avvara så började jag genast rota fram det barnen inte längre använder.
Enjoy the Wille och Linusska artelleriet alla små söta flyktingbarn!!!


Kommentarer
Papppa

Varför?

2010-10-30 @ 20:52:44
Dagge

Det var fint av dig.

2010-10-30 @ 22:29:30
Mikaela

Pappa- Det var den dummaste frågan jag fått idag...



Dagge- Du är också fin för jag är säker på att du hade gjort samma sak! Har dock en känsla av att dina bebisgrejer kanske inte finns kvar....

2010-10-30 @ 23:19:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0