I need my power....

Om inte jättemånga timmar så börjar en "ledig" vecka. Och jag gruvar mig för att den ska bli som förra gången jag hade en sån.... då jag sov!
Jag sov på dagen, jag sov på natten och vissa dagar var jag förvånad att jag ens var vaken när jag åt... Jag fattar inte att jag är så trött.
Så denna vecka ska jag gå in stenhårt för magnesium?! Jag beklagade mig lite för Therese om min trötthet och hon tipsade om magnesium. Själv kan hon inte äta dom längre eftersom hon blir "tokspeedad" av dom. Och till skillnad från Therese så vill jag inget hellre än att bli tokspeedad, så min plan för vecka 42 är att öka dosen till lite mer än vad som står på burken, det är ju trots allt bara rekommenderat intag. Och det som står där gör inte mig speciellt mycket gott. Så jag ska ge magnesium all min uppmärksamhet denna vecka och hoppas på lite kraft. Skulle ju faktiskt vara kul att ha lust och ork till att träna igen....


Tänk att tillbringa en vecka så här. Ren och skär tortyr......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0