Jossan

Hon ringde igår kväll. Jag kunde inte svara så hon lämnade ett meddelande där hon sjöng Jerry Williams "Did I tell you that I love you..."

Det är som att hon har nån radar. En feeling som tar in Mickan-vibbar. Och idag gjorde hon det på exakt rätt dag, jag skulle inte kunna få höra detta på en mer passande dag.
Kan hända att en liten fågel viskade till henne att Mickan behövde uppmuntran, vad vet jag... Men det är skit samma.

Ett förbannat stort hjärta, det har hon ialla fall den lilla slarvmajan....



Kommentarer
Jossan

det va ingen fågel som hade viskat i mitt öra. men klart man ska höra att man e älskad ibland, det mår alla bra av! Puss på dig vackra syster

2010-11-29 @ 10:25:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0