Jeppe

I helgen har mina kusiner Jessica och Jeppe och deras föräldrar Sten och Nina flytt Stockholm för ett besök i Östersund. Och det är självklart alltid lika kul att träffa dom eftersom det sker så sällan. Men en av de abslout mest fantastiska sakerna jag vet är att träffa Jeppe.
Jeppe är min CP-skadade kusin som det är svårt att tillbringa tid med utan att man blir innerligt varm, glad och tacksam. Han är helt fantastisk och jag önskar verkligen att jag kunde tillbringa mer tid tillsammans med honom. Jag önskar att alla hade en Jeppe i sin närhet!

Jeppe med grabbarna som alla tre tycker om varandra



Jeppe och Linus flörtade lite med varandra


Och min mormor "Olloll", nyfylld 86-åring, tog ork till sig och följde med och körde rullator-race med Wille


Så glad som ABBA gör Jeppe, så glad gör han mig.... Minst!


Kommentarer
Papppa

Hoppas att du kom ihåg att hälsa Jeppe

2010-11-08 @ 11:33:05
Mikaela

Jarå! Vi skulle ringa också, men det glömde vi...

2010-11-09 @ 05:38:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0