Min dag

Oj vilken härlig mors dag jag har haft. Trots, eller tack vare, att halva dagen har tillbringats i sängen....

Mina söner kan vara de mest handlingskraftiga 4- respektive 2-åringarna som finns!
De har lyckats snappa upp att jag önskar mig ett par örhängen från SNÖ. Också har de åkt till stan och köpt, alternativt snott, dessa örhängen. SEN har de också skrivit ett vackert kort till sig kära mor, där det står att det är från dom och att dom älskar mig.....

Jag säger då det. Vilka barn jag har fått till.
Det tog tid och ork, lite mindre hår och lite hesare röst. Men nu är vi där!
Mina grabbar är nu självgående.....

Och mannen spenderade tiden efter att jag åkt till jobbet med att baka en tårta. Han är självgånde iband han med.....


Det är mycket möjligt att jag har de tre bästa pojkarna man kan ha....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0