Middag utan lek

Vi hade herr och fru Wassdahl på middag ikväll, mycket, mycket trevligt!

När jag ringde Wille för att kolla läget efter att jag hade kommit till jobbet, och dom hade åkt hem så gick samtalet med Wille så här;
W- Det var synd att du inte hann träffa dom mamma.

M- Men jag hann ju äta en hel middag tillsammans med dom ju!

W- Ja men du fick ju inte LEKA med dom.......

Neej, det är sant. Jag fick ju bara äta en god middag och stillsamt umgås jag....
Stackars mig som inte fick LEKA!!!



Ps.Tack snälla ni för pojkarnas fina presenter och min HELNÖT!!!



Kommentarer
Dagge

Tack själv för en god middag och jättetrevlig kväll. Nästa gång ska vi se till att hinna leka med dig o B med;-)

2010-05-30 @ 14:56:47
Mikaela

Nästa gång blir det lek. Och att alla håller sig hemma:)



2010-05-31 @ 01:25:26
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0