En natt på jobbet.....

Oj vad jag blev rädd igår kväll på jobbet...
En STOR MC-knutte klampar fram och tillbaka i lobbyn och efter ett tag kommer tjejen, inte heller hon ser ut att kunna köras över vidare värst lätt...
Jag tänkte att här är det bäst att förbli vänlig för att inte få flera galningar efter sig.

Då börjar tjejen att prata! Sen vågar jag mig på några ord, och sedan lägger sig den STORA i ordväxlingen.
Och satan i gatan om inte vi hade trevligt. Dom var sjukt trevliga. TROTS, att dom var norskar......
NORSKA MC-MEDELMMAR!!!!!

Vi vilket fall så klarade jag mig ur samtalet som var MYCKET trevligt, utan skador.
Klockan 05.00 kom detta trevliga par hem imorse med orden; "Är klockan bara fem???"
Sen fortsätter ett nytt samtal där vi skrattar så tårarna rinner, jag, MC-knutten och hans hårda tjej.
Ett tag sen jag skrattade så galet med gäster.
Ett tag sen jag skrattade så galen överhuvud taget förresten....


Och mitt i mellan allt detta så kommer mina två favorit-snusare in. De brukar komma till mig för att stilla sitt snus-behov och för att leka lite lekar och gå igenom roliga händelser sen sist.
Den blonda gjorde mig mycket glad och varm när han på väg ut vände sig om och sa;
"Mikaela, en dag kommer jag att fria till dig"

Kör hårt tänkte jag, jag är öppen för alla förslag....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0