2 dagar!!!

Tisdag kväll nu. Torsdag morgon lyfter vi mot Turkland.
Familjen är laddad!


Sak efter sak har nu börjat avverkas för att vara så klart som möjligt för avfärd;

Jag har ringt flygplats-sheriffen Anette för att kolla alla mer eller mindre dumma regler om vad som får medtagas i planet.

Husets tvättkorgar är snart tomma.

Huset börjar närma sig renlighet.

Larsson-apoteket är uppbunkrat.

Biljetten är utskriven (så jobbar man nu för tiden...)

Wille och Linus har fått bärbara DVDer av momma och moffa, vilken perfekt resepresent...
(dom och godis och jag och B är i perfekt förhandlingsläge...)


Kvar att avverkas;

Visa Therese hur man älskar mina planteringar på bästa sätt.

Sanera klart huset.

Gråta en skvätt över att behöva lämna alla mina små-bebisar en hel vecka (planeteringarna)

Växla lite cash.

Avskedskaffe med Sheriffen.

Ignorera faktum att jag och Wille inte är piggelinfriska.

Osså den där lilla detaljen kallad packning.....


SEN är vi klara för take off!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0