Svinigt

Goder morgon.
Nu ska Mickan på apoteket. Mickan har antagligen (väldigt mycket antagligen) fått svinkoppor, eller Impetigo som det i de bättre vetandes mun heter.
Det är som ingen hejd på äckligheterna som avlöser varandra.

Men jag har fått tillåtelse att träna, och om jag sköter mig och min hygien (menas att jag ska komma ihåg att duscha ibland och tvätta händerna efter skithuset under denna period) så får jag också vara ute i allmänheten.
Men kommer jag och vill pussas och kramas och gosa så får ni säga nej. Jag kommer att bli sårad, men det är okej! Tänk inte på mina känslor....

Så nu ska jag ta tant sköterska på orden och gå och träna, hårt och jävligt.
Ska börja med att gå till stationen och göra rullbandstestet och sen ska jag till gymmet, DET är min förmiddags-plan!


So long från svinbranschen....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0