Sängbekymmer

Puh... NU har jag sovit ikapp natten lite.
Jag lämnade hemmet 04.30 när ett larm gick och då hann det minsann hända saker hemma....

När jag kom hem så hade sängen tagits i beslag av de båda sönerna och deras pappa. Och för att väcka gänget så lite som möjligt så var det bara att krångla sig ner där det fanns plats.
Detta resulterade i att jag och B fick trängas på 1/3 av sängen medan Wille, Linus och Pingu bresade ut sig maximalt på resten av sängen.
Tänk att två så små och en pingvin helt plötsligt kan bli så utrymmeskrävande.... fantastiskt!

Så då var frågan;
Ligga kvar och gilla läget som en orörlig pinne eller gå och lägga mig i Wille eller Linus lite för korta barnsängar?

Jag låg och gillade läget ett tag, sen sket jag i läget och tog en stor risk då jag började lytfa barn och göra en om-organisation i sängupplägget....

Gick bra. Jag somnade till slut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0