Nu vet jag....

Fortfarande vaken....

Nu vet jag varför!
Det är ju för att Miel kommer till mig i eftermiddag. Äntligen hemkommen från OS. Som jag har längtat...
Det här är ju som lilla julafton, inte konstigt att man inte kan sova... det är det lilla barnet i mig som regerar....

Så nu blir det snart semlor. Jag lovade Miel att hon skulle få hembakta semlor när hon kom hem.
De verkar inte riktigt ha fattat grejen att fira semel-fetto-dagen i landet Kanada...

Så snart blir det alltså härlig fettbomb och den obligatoriska välkommen-hem-från-långvarig-lyckosam-tävling-present....


Kommentarer
Huskatt

Som jag fattar det, har hon deltagit i OS? Shit, KUL ! Klart värt en semla!

2010-03-05 @ 15:38:20
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Dagge

Kul med semla. Gratta till en kanoninsats! Nästan lika imponerande som din tjejvasa. Nästan bara;-)

2010-03-05 @ 20:04:09
Mikaela

Katten- Skidskytte ägnar sig damen åt!



Dagga- Jag ska hälsa henne från dig. Lite bara, för vad är ett OS mot en Tjejvasa.... egentligen..;)

2010-03-05 @ 22:37:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0