Lost and found

Uppmärksammade läsare har kanske snappat upp att jag har tappat bort förlovningsringen...
Yupp, inte så överraskande men tyvärr sanning.

Jag vet att ju att den borde ligga någonstans i brandbilen och jag har därför gjort tre tappra försök, stora bör tilläggas, att hitta den.
Jag har alltså letat på stället där jag la den och sen har jag gått över till säten, tuber, golv, bland pärmar och alla andra svåråtkommliga ställen där den skulle kunna ha trillat ner....
....helt utan resultat!

Döm då om min förvåning (eller om vi använder sanningar här så är jag iof inte ett dugg förvånad) då jag idag efter övningen skulle gå till brandbilen för att hämta ett par handskar som jag hade glömt där, och hittar under dessa handskar min ring.....

Förutom handskarna så låg den fullt synlig där den låg....
HUR har jag kunnat missa det...
Saker måste ju vara väl gömda för att hittas av Mickan!


Kommentarer
Dagge

Fantastiskt! Men tränar man mycket och minskar i omfång så sitter väl inte grejorna på;-) Kul att den fann dig.

2010-03-09 @ 08:30:19
Mikaela

Ja, nu var man inte singel längre...

Synd bara det där med att jag tränar i massor men inte riktigt besitter egenskapen att minska i omfång...:)

2010-03-09 @ 18:51:54
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0