Förmiddagen avklarad

Puh, vad jag har hunnit med denna förmiddag.
Ett tungt pass på stationen, back-intervaller på löpbandet.
Också har jag målat köket ett andra lager. Om ni ger mig ett halvår till så kanske det tredje lagret sitter det med...
Jo just det, jag har lagat mat också.....

Herregud, jag måste lugna ner mitt hektiska tempo innan jag dööör av nåt stressigt... Typ stress, kanske!
Eller så slutar jag med mina Chisan-supar och återupptar mitt lat-liv.

Appropå Chisan, jag tvingade Miel att lukta på skiten igår, hon tyckte att det luktade Bailys om man "luktade snabbt".
Tur att hon är bra på det där med skidåkningen för nån spritkännare lär det aldrig bli av henne....


Kommentarer
A M

Med lite fantasi luktade de faktiskt Bailys! Ses i morgon! Ska bli kul att leka med grabbsen! Puss och kram

2010-03-25 @ 20:19:25
Mikaela

mmm, snart är Djungelhuset i sikte....

2010-03-26 @ 09:52:29
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0