Sundsvall

Till alla ni som på ett litet hörn har saknat Mickan så kan hjärtattackerna nu stillas.... Jag är hemma igen nu!

Vi har tillbringat dagar i Sundsvall och mest myst på och varit lediga och gjort några lyckosamma insatser...

B hade även överraskat mig med att boka ett pass på Gold´s Gym med personlig tränare. Ingen mindre än Joakim Keusch, föredetta chef och uppstartare på den nyblivna prinsen Westlings gym Balance.
En fantastiskt duktig kille fattade jag ju redan innan, men oj vilket bra och roligt pass han la upp och jag gick, tro´t eller ej, därifrån med ett stort leende och en jävla massa inspiration.
Tack Herr B!


På gymmet, Joakim på ett hörn!


Här körde vi en jäkligt härlig uppvärmning med skivstång...
Som sagt, fullt av inspiration!



Så hade Wille turen att träffa en av sina idoler i Sundsvall, Nicke Nyfiken. Det var lycka och som Wille sa efteråt;
"Nu har jag en ny bästis!"


Nån härligt ledig eftermiddagsöl slank kanske ner....


Vi hann med att träffa min vän George en kväll.



Limpan red på stadens alla drakar


...och Wille tog stadens alla andra drakar.


Osså lilla mamman som tyckte det var skitkul att rida på alla drakar....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0