Brolin igen... Och Ravelli

Angående det förra inlägget så uttalade en bitter människa en väldigt dum, tråkig för att inte tala om omogen kommentar om Brolin...
Då vill jag bara säga att Brolin var, tillsammans med Ravelli, en mycket fin och älskvärd människa. Så fin att han, tillsammans med Ravelli, fick en eremit-kräfta döpt efter sig av Mickan, sisådär 10 år gammal.

Jag träffade för ett par år sedan, då jag och B var bjuden på ett sport-evenemang, självaste Tomas Ravelli som var på samma evenemang. Jag tänkte givetvis ta tillfället i akt att berätta vilken ärofylld gest han hade fått att få en eremitkräfta döpt efter sig.
Så jag gjorde det!
Det enda han sa, förutom att hans vackra skratt klingade, var att det var den finaste komplimang han någonsin fått.
Och jag tror honom. Jag tror att Tomas Ravelli för alltid kommer att minnas tjejen med eremitkräftan och le.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0