Magont

Min son är en riktig liten mespropp han...
Vi har tillbringat kvällen på Expo Norr där det ingår i paketet att äta en massa godisremmar. Självklart kan jag ju inte stå och mula utan att Wille och Linus också får delta i kalaset. De blir så griniga då...

När vi sedan sitter i bilen på väg hem så säger Wille att han har ont i magen. Jag tycker synd om honom och säger att vi ska massera magen när vi kommer hem.
Då säger han något som får mig att undra om det verkligen var denna klump jag sket fram för 4 år sedan....
Han piper fram; Det är nog för att jag åt så mycket godis som jag har ont i magen...

Stackarn, att han ska behöva ha blivit ilurad att det skulle kunna vara någon form av anledning till magont, att man har ätit för mycket godis.... Hah!
Jag får tänka på att han fortfarande är ung och ännu inte har lärt sig om alla viktiga saker i världen ännu.
Som te.x att MAN FÅR INTE ONT I MAGEN AV FÖR MYCKET GODIS!!!!!!


Var säkert nåt fel på korven vi åt till middag...



Kommentarer
Dagge

Såklart var det korven!

2010-07-02 @ 09:16:50
Herr B

Det är mängden som avgör smärtan!

2010-07-02 @ 19:34:25
Herr B

Nu ryktas det om mer magont från OK/Q8...

2010-07-02 @ 19:47:37
Mikaela

Dagge; Det VAR korven...



B; Kommer INTE att störa min mage....

2010-07-03 @ 18:28:59
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0