Gay-Mickan

Tillbaka på jobbet efter 3 veckor och Mickan slår till direkt!
En gäst frågar om det finns någon gay-klubb i Östersund. Jag svarar att det finns det inte.
Men så plockar jag fram min oanade kunskap om Östersunds gayvärld. Jag svarar det jag vet om ett gay-fik, jag tror mig även veta var detta fik finns, namnet, att det kan vara kvällsöppet och att det kan vara så att det serveras alkohol där.
Jag vet att detta ställe en gång har legat på ett annat ställe.
Jag råkar även veta vilka ute-ställen som gaykulturen i staden samarbetar med.

Allt detta och lite till visste jag på en väldigt rak arm.
Varför?


Kommentarer
Dagge

Bra sätt att utöka marknaden. Aldrig fel med extrakunskap.

2010-07-06 @ 13:54:05
Mikaela

Ja det är ju så bra att vara på alla plan! Mer eller mindre....

2010-07-07 @ 03:15:14
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Stefan Falkelind

Vad underbart bra att du hade den kunskapen att dela med dig av. Torsdagskvällar är gaykafét öppet till 21. Några Club Alexis fester är det inte längre.

2010-07-15 @ 14:50:33
URL: http://stefanfalkelind.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0