Vi har en maskin!!!

Jag har ju kommit på att jag ska måla om köket igen och det var dags att ta tag i alla skåpluckor ikväll....

Utan att nämna varför så kände jag att det denna gång var dags att göra jobbet från grunden, alltså sandpappra och dona innan jag målar....
(Detta har absolut inget, och jag menar INGET, att göra med att jag fick göra om den där tripp-trapp stolen som jag "skyndade" mig igenom för nån vecka sen).

Så nu är det på riktigt redo att måla dessa luckor en gång för alla. Innan jag kommer på en ny färg som köket måste målas i förstås....

Men det som retade upp mig denna gång var B som kläcker ur sig, efter att jag med mina bara händer hunnit svetta mig igenom en lucka;
"Undrar om du inte ska ta putsmaskinen till det där..."

JASSÅ VI HAR EN MASKIN SOM FIXAR DET DÄR!!!!!


Kommentarer
Anonym

Hahaha. Snabb som blixten;-) Det där lär du få äta upp B.

2010-01-29 @ 08:07:22
Fisken

Ha, ha, ha! Sådär har jag också gjort, men med den avgörande skillnaden att det var mig själv jag lurade. Jag hade helt glömt bort att jag hade slipmaskinen hemma när jag skulle slipa skåpluckorna.

2010-01-29 @ 14:29:57
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Mikaela

?- Jupp, men å andra sidan så får ju B äta upp det mesta....



Fisken- Ja du, det är inte lätt när man börjar bli gammal och småsenil..;-)

2010-01-30 @ 08:18:22
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0