Bitter.... Jag? Aldrig!

Phu, då var halva galna veckan avklarad, bara den mer sansade delen kvar nu... kan jag hoppas!

Det enda som stör mig just nu är att en av mina favorit-brandmän är på Räddningsskolan Sandö och avslutar sin utbildning.
Eller...själva saken i sig stör mig väl inte så mycket kanske... Jag menar, rökdyking dagarna i ända, träning, räddningsinsatser, god mat, roliga nya vänner, lämna hembygden för ett tag... hur kul kan det vara egentligen???

Nej det som stör mig är att han ljuger för mig! Han lämnade precis rapporten att kvällens träning blev inställd pga poker, öl och bastu!!!
POKER, ÖL OCH BASTU!!!!! HaHaHaHaHa
Att du ska behöva ljuga för mig för att jag ska tro att du trivs där uppe..... HaHaHaHaHa
Det var lågt Kjell.... Poker, öl och bastu!
Det kan du ju tro....



Och för oss som inte lever livet i bitterhet så bestod kvällen av pannkakor och mjölk....
OCH DET DU Kjell Thorin, är sanning så in i helvete......


Det är ju också tur att jag inte är bitter för att vi inte fick gå Sandö samtidigt.....


Kommentarer
Kjell

Hej vännen. Vill bara säga att jag tycker om dig också!!!

2010-01-31 @ 16:00:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0