Skidor igen

Nu vart det kallt igen... inte sådär så man undrar varför man ska gå utanför dörren-kallt, men ändå....
Så på dagens skidpass drog jag med mig Pella, en av killarna på stationen. Inte ska man frysa själv inte!

Mitt nya projekt nu är att få honom att också ställa upp i Brand-SM. Tänk om man kunde få med ett helt gäng från stationen dit... känns iof lika osannoligt som att Fredriksson någonsin skulle ta en medalj igen, men en kan ju tjata....

Har förövrigt uppmärksammat att folk tycker att Brand-SM låter allvarligt.
SM liksom!
Jag själv har uppmärksammat att folk inte har fatta grejen....
Det är ju lugnt ju, förstår ni hur lite kvinnliga brandmän det finns i Sverige?! Och det vore väl själva fan om dom som finns är längdåkare hela bunten..... Så kan det ju bara inte vara......


Eller??? Det kan det väl inte???
Det ÄR väl lugnt???


Kommentarer
Fisken

Nope! "Min" lokala kvinnliga brandman är europamästarinna i Taikwandoo eller nått sånt.

Liiiiite coolare tycker jag. :-)

2010-01-13 @ 00:44:38
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Huskatt

Klart det är lugnt, du är ju bäst så vad finns det då att oroa sig över.:)

2010-01-13 @ 16:02:38
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Dagge

Kanske behövs en vallare ändå? Hörde att Fredriksson var ledig nu. ;-) Skicka ett sms

2010-01-13 @ 20:12:18
Mikaela

Fisken; "Taikwandoo eller nåt..." vilken skitsport! Säkert inomhus också..:-)



Huskatt; Åhh vad du är fin..:-)



Dagge; Ska faktist ta och gå en vallakurs... En vill ju inte bli beroende av Fredriksson...;-)

2010-01-14 @ 09:42:39
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Dagge

Tape funkar alltid.Skippa vallakursen, träna istället;-)

2010-01-14 @ 10:57:07
Herr B

Tape är för amatörer och löpare...

2010-01-17 @ 22:54:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0