Det närmar sig nu...

Då var det som snart dags då....
Det där skidloppet som måste avklaras för att slippa starta längst bak på Tjejvasan, eller som de rutinerade rävarna säger; seedingloppet, går av stapeln imorgon.

Jättekul hade det kunna vara om det inte var för att jag;

1. Har åkt skidor 7 gånger denna vinter

2. Jobbar inatt

3. Måste, i princip, åka direkt från jobbet till skidstadion


Man kan ju hoppas på att jag kommer att längta så förbannat mycket efter sömn så att jag avverkar åkningen fortare än fort för att snabbt kunna återvända till mina täcken....
Man kan ju också hoppas att planen att sova ett par timmar på ett rum efter jobbet fungerar fläckfritt...
DET skulle vara uppskattat imorgon!


Kommentarer
Huskatt

LYCKA TILL!

2010-01-24 @ 14:48:53
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Dagge

Hoppas det gick bra med eller utan tape och med eller utan sömn.;-) Bra jobbat! Tänk om B orkade göra nåt sånt. Men det är väl lika otänkbart som om en viss Fredriksson osv...;-)

2010-01-24 @ 20:43:58
Herr B

Hemmafrun gjorde en strålande insats efter sin uppladdning och seedade minst upp sig till 2:a startled på tjejvasan, detta andra säsongen hon åker skidor, IMPONERANDE...

2010-01-25 @ 18:10:11
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Dagge

Snyggt jobbat! Håller med B. Imponerande! Kom ihåg, Plättlätt;-)

2010-01-25 @ 20:12:35
Herr B

Hon körde inte på tape!

2010-01-26 @ 23:30:01
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0