Vinkvällar

Då har svinlös-firar-vinet kommit fram.
Och jag tänker på Anette.

Jag och Anette tycker att det är dags för en ny vin-drickar-kväll-vilken-dag-i-veckan-som-helst....
En sån där där vi i all enkelhet och helt utan dömande kan tävla i konststycket att vara den värsta bitterfittan....
Vi har ganska jämna resultat hittills....

Problemet är bara att jag och Anette har jour olika veckor. Först har hon och veckan senare är det min tur, sen kommer en vecka då vi båda är jourfria men då ska det alltid krocka med våra arbeten....
Sen börjar allt om igen.

Nu kan man tycka att vi borde kunna umgås utan vinet...
Och det kan vi. Det gör vi. Ofta!
MEN om ni bara visste vilken bättre bitterfitta man blir efter några glas rött...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0